21 June 2010

mimpi ini mimpi indah (MIMI?)

owh da lame xtdow bermimpi,tbe2 je smlm TERmimpi.bse aku species NOBITA,asal letak kepala je tdow..wahahaha kantoi di c2..aku sgt2 seronok dgn mimpi smlm oke sbb mimpi pegi skolah..yahuu ayuh kembali ke sekolah ayuh. terase mcm real jap mmp tuh sbb persekitran nyer sejibik ex skola ku dolu2, yg taley blahnyer smpai pintu pagar je da kne tahan ngn cikgu disiplin, reason nyer sbb aku ta pkai baju kurung putih (ala yg uniform skola tu), aku bantai pakai bju laen..bile ckg tnye npe ta pkai uniform skola aku dgn slambe beruknyer menjwb, " sy lupe nk pkai uniform skola ckg sbb sy da lame ta g skola, da dua thun da" agagaga nk tergelak je aku kenang balik mmp tu.seriously mmg rindu tahap gaban r kt skola.lau ade mesin mase DORAEMON mmg da lame aku kembali smula ke zman skola,zaman dimana aku hampir2 membakar makmal skola..wahahahahaha gelak jahat :D oke cukup.skunk mase utk melelapkn mata,mne taw kot2 bole smbung mmp kne tahan kt pintu pagar skola tu kan..muehehehe

oh ya,dah lame aku ta dgr khbr brite dr mmb2 skola dulu,apa khbar ye kalian? imya..huhu

2 comments:

Josyu said...

alahai..pendeknyerr tuleh..nmpk la mu mlas..hahaha

Arumi Dasuki and Erma Alyssa said...

kak ina mu 2 mmg pemaleh