10 March 2010

sukA hatI

dua tiga pat lime nam ari ney ari neyh tenet kt ostel aku tersgtlah *tuuuuuuuttt
sumpah aku sakit hati yg teramat3 ase nk carut2 jeh tp aku sabarkan hati
mau ta marh lau nk wt assgmnt pn jd susah
incik tenet,tologlah phm,sy perlukan anda!!
huh..lau aku ckp pn bkn dye phm
sabow jelah (=.=)

ariney aku telah mengemparkan micet..muahahahaha
*ceh poyo la kau adlina,ayat nk bombastik je
tadela..utk kali pertamanya n myb yg terakhir utk sem 2 ney
aku telah berbaju kurung ke clas
phewwitt..add pakai baju pengantin,ayu la beb..kata teman2 aku
what?? ingt aku lelaki ker ta reti berbaju kurung
hahaha...mmg la mmb2 aku pelik
yelah..aku un ase janggal jer..ceh
sbbnyer tuk sem 2 ney aku mmg asik ber JEANS je
bkn lah aku anti baju kurung cuma aku ase lbey selesa berseluar
bole jalan laju2 lbey2 agi aku sokmo lmbt ke clas
*huh bertuah pnyer anak murid..ampun cikgu..hehehe ;P
lau aku berbaju kurung nnt nk kne pkai highheel
jalan pon nk kne cover2 sket
yela dh namenyer pkai bju kurung xkan lah aku nk pkai kasut n jalan dgn ganasnyer
nmpk xsopan you..awww~
*gedix r kau adlina..dush dush dush

alkisah nyer aku tade hati un nk berbaju kurung
tp stelah dipelawa oleh rummte,aku pn pakai la jugak memandangkan clas ari smlm ter amatlah pack smpai mlm pn ade clas gak
tme nk lab test tuh sempat la jugak aku ngade2 di hdpn camera
dh lame ta bergambar..almaklumlah aku ney ta reti nk bergaya so smcm malas je nk ambik picx sndr
*nervous2 pn smpat agi bergmbar..heh

amacam?? ok tak aku berbaju kurung??

sbnarnyer entry kali ney aku bkn nak ckp sal baju kurung tu pn
terlari topik jap td
hehehe xP
sbnrnyer nk ckap td aku berblog walking
jauh jugk la aku merantau
smpai terjumpe kt satu blog ney
bler bce blog org tbe2 aku termalu dgn diri sndr jap
sbbnyer blog org2 laen penuh dgn ilmu
aku lak?? haish..malu2 cpt sorok muke dlm lubang tikus
tp kan ble pk2 balik,org kata "be yourself"
so wtpe aku nk ikot org kan3??
stiap org pnye citarasa n personaliti yg berbeza
bak kata ieqa " dis is my blog, i write what i want"
*ampun ieqa,pinjam ayat awk kejap..hehehe


masih mahu menjadi diri sendiri :D

4 comments:

adi said...

u mmg cantik

Adi+Ina said...

hehehe..you suka puji i pdhal i bse2 je..thanx dear :D

. ieqa . said...

ohh copycat ayat kte eyh?? :p
tape, ta educate pn tape.
this is ur blog kn, just write what u want.
i still read it :)

p/s : ina comeyyyy.
p/s/s : kolej ieqa ta benarkan kitorg pakai jeans pn! hari² pakai baju kurung. huhh

Adi+Ina said...

hihihi..
ampun2..pinjam kejap ;P
hehe..ieqa baik
thanx sudi membce
syg ieqa ;D

ouh mcm sy kt matrx dulu hari2 kne berbaju kurung..sbow jela ye..
at least ieqa pnye baju kurung xjd pekasam mcm sy pnye bju kurung kan..hehehehe

ieqa..sy ta comey un..awk bru btoi comey..comey sgt taw..suke ieqa..weE~ ;D