07 March 2010

biLa matA dh rAmbang

semalam mmb aku promote satu blog jual shawl
tp sbb aku ta pkai shawl (lau aku pkai nnt sume org lari sal ingt alien sbb aku tersgtlah xreti pkai bnd alah tuh),aku pn ta berminat sgt nk beli wlaupn cantek shawl tuh
tbe2 hati aku mendesak2 aku tuk terjah2 blog laen yg menjual2 on9 ney (mcm besh je)and target utama aku mstilah barangn2 wanita kan
so mse aku mncari2 mangse utk diterjah neyh,tbe2 mata terpaut pd 1 blog yg jual bracelet and necklace
sumpah kawaii gler
rase cm nk beli jep tp mengenangkan poket yg berhabuk n tahap ketiadaan dwet aku sgtlah menyedihkan, terpkse lah pendam je
haish (=.=)
dpt picx pn jadilah kan2??
huhuhu~

necklace ney namenyer princess snowy..aku suke cz chantek n nmpk mewah
necklace yg ney lak cm stylo n elegent je kan..agak2 sesuwai x dgn aku??
bracelet ney cm gurzlish sket tp aku suke gk ^^
haa..bracelet ney yg paling aku suke..kawaii gler kan3?? .ieqa. awk pn suke x??

haa...
amacam??
chantek kan??
tula aku suke tp mampu tgk jela
huhu
lau korg berkenan ley lah terjah blog neyh

hoi dwet
dtglah kt aku
aku nk beli 1 lah!
huU~

ayg..blanje i necklace n bracelet satu bole?? hehehe

4 comments:

syamimihaziqah said...

OMG ! jathu hati kat bracelet tu.
jom kte tong² duit beli bracelet tu nk ta? T______T

adi said...

mmmmuahx.. ok.. lau u nk i ok je.. lgpon u kn suke.. i da la xpndai beli brg pompuan nih..

Arumi Dasuki and Erma Alyssa said...

.ieqa.

hahaha..bole jep
tp yg tinggal un bracelet bintang pink tu jep..yg laen da tadop..
tp antara sume2 tuh,yg bintang tu paling mahal..rm30 kot..
haish..
dwet oh dwet (=.=)

Arumi Dasuki and Erma Alyssa said...

adi

syg thanx sudi nak blanje
trharu ouh
huhuhu
luv u..
muaaahx :-*