27 February 2010

KARA vs SNSD?

ariney mcm ari2 bse,aku kne tinggal sorg2 agi kt bilik
asik2 kne tinggal je aku ney kn?
dh mcm aku pnyer sorg je bilik ney
ceh..perasan nyer aku..
jeles gler vavi tgk roomates2 aku g SHOPPING
dr pg till mlm, xreti2 nk balik doh
body shop, baju, handbag, kasut
haish...mahalnyer sume
ptot lah dorg sokmo xjmpe jalan pulang ke micet
jeleznyer aku...huhuhu



bosan nyer psal, aku pn wt lah lab report
cm buang tebiat je aku ase tbe2 wt keje awal2 neyh
bse2 las2 minit bru nk gelabah
penat ngadap com, aku pn men tennis dlm bilik
nk g court malas plus segan
nk bukak youtube lak tenet wt hal
lembab cm cipot vavi kne sula jer
BODO pnye tenet
sakit hati aku
nk download vid pn taley
xsbow nk alik gune wireless kt umah
tenet cmney yg wt aku ase nk beli broadband neyh
huh~...( spe2 nk blanje aku x???)
tgah2 men tennis tbe2 aku termndpt hidayah tuk lyan vid2 music korea yg lame aku xbkk
cari2 jmpe pn pendrive ajaib
nsib baik xilang agi vid2 tuh
hehehe



mase tuk melayan korea
HOYEEH!!!
geram toi aku tgk vid tuh
ase cm nk ikot joget2 jeh
tbe2 si BUDAK MANJE msg tnye ngah wtpe
gtaw lah dye yg ngah menKOREAkan diri
and xlame lpas tuh
"tut tut" (bunyi encet era 30-an..bselah..xmampu)


"syg..tgk la [HD][ENG]KARA Lupin officil mv"

HOYEEH!!
ney yg aku syg sgt kt BUDAK MANJE neyh
dye pon layan korea gk
thanx darling
muaahx~



smbil2 kami melayan korea bersame2
tbe2 BUDAK MANJE mengutarakan 1 soalan

"syg..agak2 KARA ney ley lwn SNSD x?"

hmm..bgus soalan tuh
tp personally bg aku dua2 pon bgus
KARA ade kekuatan dye trsndiri
SNSD pn ade
and dua2 grup pn cntik2,shOmey2 ahlinya
and aku ase grup len kt korea pn ade kelebihn dorg tersndiri
so apa yg aku ley simpulkan
ta kesah lah mne2 group music pn
ta kesah lah dr negara apa dorg dtg
dorg tetap ade kelebihan n kekurangan
and kita sbgai pendengar
jus perlu wt pilihan ikot minat n kata hati
btoi x...?



addicted with LUPIN sOo damn much
LOVE the song..KARA hOwt!



No comments: