23 February 2010

dasar BANGANG!

td aku g cafe
hajat hati nk g beli mknan
and nk komplein kt kak ita skali sal lmpu bilik kami rosak
sakit mata aku ari2 study dlm gelap
lpas komplein g beli mee soup
teruja gler dpt mknn sbb perOt aku mmg dh berkeroncong dr pg td
sgt3 ta sbar nk balik bilik tuk mkn
tp otw alik tbe2 ada sorg neyh pnggl
mule2 wt ta dgr sbb ingtkn pnggl org laen
upe2nyer mmg pnggl aku
pehal lak dye neyh..?
cbuk toi lah
aku ngah lapa neyh
tp tapelah,aku g jela en
kcian lak dye beria pnggl2
aku kn baik



dye kata jus nk wt survey
dh duduk bru taw upenyer org berniaga
CEH!
mmbzir aku dtg
lau taw bek alik bilik jep
tp nk lari dh taley
so than jela perot neyh
kata kejap jeh
KEJAP LAH SGT
dye pn bla bla bla
aku dgr jela
mmg aku berminat dgn bnd 2
tp aku ta mampu
so aku tolak jelah
tp dye tuh mmg CELAKA toi lah



WOI!!
aku dh kate tanak tuh tanak lah
yg ko pkse2 aku knape
pstuh nk marah2 aku lak sbb ta beli
bkn aku yg suh ko terang2 pn td
dh mmg aku tade dwet
bnd tuh beribu
ko ingt aku KEJE COP DWET KER?
pegi mampos lah dgn ayat "MEMBANTU DIRI SENDIRI"
aku peduli ape
lau ko nk sgt aku bntu diri aku, ko byarkan lah tuk aku
eleh, ingt aku tataw ker
ko beriya pkse aku beli pn sbb lau aku beli ko un untung
kn??



eh ko ney mmg TA PHM BAHASE r
ade masalah ker lau aku nk tnye parent aku dulu ke hape ke
ko ingt aku mencipta alasan ker
ko tuh KAKI BELIT
dh ta dpt jual nk buruk kan pelanggan lak
ko NK BERNIAGA ker NK CR GADO!?
ko ingt ko bgus sgt r
pegi mampos r ko
aku ta nyesal un ta beli brg ko
ape kne ngena mmbeli dgn sporting?
eh tolg jgn wt crite sadis kt cney bole x?
berbulu tlinge aku dgr
ase nk carut2 jeh
wtf sungguh
ilang mOod aku nk makan..huh~


rase nk bunuh org..grr!!



No comments: